x 
Kundvagn - 0,00 kr

  • Kundvagnen är tom

Köpvillkor

Leveranser:

Fraktkostnad debiteras  enligt vårt avtal med DHL. Under en vara kan det stå  ett fraktpris ex posten 300kr men det är bara ett ex, du väljer själv fraktalternativ vid kassan. OBS om du inte väljer där tar vi det billigaste alternativet och sedan kommer det på fraktpris på betalningen från KLARNA

Du får varorna normalt inom 10-20 arbetdagar med  Bil. Är någon av de varor Du beställt slut på vårt lager, meddelar vi Dig detta snarast möjligt. .

Betalning:

Alternativ 1:

Direktbetalning via Klarna, Kort eller bank: Varor skickas när betalningen bokförts. Observera att fraktkostnad blir lägre då du slipper efterkravsavgiften  som DHL tar för att hantera pengar. Paket under 20kg och icke skrymmande skickas alltid som hämtpaket.

OBS Ofullständiga uppgifter vid registrering kan leda till utebliven eller försenad leverans.

Alternativ 2:

Postförskott

Du måste  lägga din beställning via mail

Du hämtar ut din beställning på ditt lokala utlämningsställe enligt Postens eller DHLs gällande prislistor plus postförskottsavgift.  OBS de flesta sändningarna går med DHL och det är inte alla deras utlämningsställen som tar emot pengar, därför kan det bli en bit att åka.

Moms

Samtliga priser är inklusive Svensk moms (25%). Frakt tillkommer.

Returrätt

Skulle Du av någon anledning ångra ett köp har du returrätt inom 14 dagar, under förutsättning att Du skickar med fakturan och fyller i vår returnota i de fall vi kräver det. Kontakta oss ALLTID via mail eller telefon före eventuell retur! Detta för att vi snabbt och enkelt skall kunna göra en återbetalning eller skicka varor i stället. Varan får ej vara använd och skall returneras i eventuell orginalförpackning. Returpaketet får ej skickas mot postförskott/efterkrav. Returfrakten betalas av kunden. 

Transportskada

Kontrollera direkt vid mottagandet av varorna att ingenting är skadat och att antalet kolli stämmer. Skulle varorna vara skadade, gör en anmälan till DHL direkt, tele 0771-345 345 vi ansvarar ej för transportskador.  Transportskador som uppkommit på Posten anmäls direkt till det postkontor som lämnat ut varorna.


Outlösta försändelser:

Debiteras kund med de faktiska fraktkostnaderna för ALE. Även kostnad för returfrakt medräknas således.Kostnad vid icke utlöst gods är 350kr.  Vid utebliven betalning av fakturan går den vidare till inkasso och kronofogden med en betalningsanmärkning som följd.

 

GROSSKUND

Minimiorder 10000kr

Sortiment:

Har du förfrågningar om någon speciell produkt, tveka inte att kontakta kundtjänst, så kan vi förhoppningsvis hjälpa dig.

Leveranser:

Fraktkostnad debiteras enligt vårt avtal med DHL

Du får varorna normalt inom 10-20 arbetsdagar med  Bil. Är någon av de varor Du beställt slut på vårt lager, meddelar vi Dig detta snarast möjligt

Betalning 

Förskottsbetalning, Faktura mot kreditupplysning

Moms

Priset står med moms spec.  Frakt tillkommer.

Kontrollera direkt vid mottagandet av varorna att ingenting är skadat och att antalet kolli stämmer. Skulle varorna vara skadade, gör en anmälan till DHL direkt, tele 0771-345 345 vi ansvarar ej för transportskador. Transportskador som uppkommit på Posten anmäls direkt till det postkontor som lämnat ut varorna.

 

Kundtjänst

0515-33399

nettan@surplus.se

Öppettider

Lagret i Slutarp har endast öppet efter telekontakt: 0515 33399

Adress

Kvarngatan 10
521 72 Slutarp, Sverige

Orgnr: Shop 556796-8382 . Gross 556796-8325